piątek, 28 lipca 2017

Jedność


'Jedność w pewnym sensie została stworzona przez Kościół. 
W pewnym sensie. „Wszyscy jesteśmy jednym. Powrócimy do jedności.” 
Stańcie w szyku. Hipnoza. „Stanowimy jedno.  Stanowimy jedno. 
Stanowimy jedno. Powracamy do jedności.”'

Adamus

Zawsze mnie niepokoiło już od dziecka tj niebo ze wszystkimi debilami,
Nawet gdy włączymy indywidualną funkcję czasu to mnie nie przekona.

Wyobrażać sobie jednakowe ruchy i zachowania nie sposób,
To mi też za bardzo przypomina wojskową paradę żołnierzy.

Nie wyobrażam sobie być sobą i w jedności z innymi,
Takie właśnie hasła New Age do mnie nie przemawiają.



„Wchodzę w swoją własną jedność.
Wokół unoszą się wszystkie moje aspekty,
wszystkie minione życia”

Ale rzecz w tym, żeby sprowadzić je w jedność ze mną,
I stworzyć z nimi moją jedność, Jestem Tym, Kim Jestem.

Bliźnięta wyglądają identycznie, rozumieją się bez słów,
A nawet rozdzielone w dzieciństwie czują ze sobą więź.
Sprawdź jaka jest "Tajemnica bliźniąt"! → goo.gl/VJyQN5

 

 A to jedynie przykład dwóch identycznych bliźniaków,
A co dopiero na 7 obecnie miliardów ludzi na Ziemi?

Nie o nie, nie chcę takiej samej jedności roju mrówek,
Czy też pszczół, bo pachnie mnie to hodowlą baranów.

 

To wszystko, co macie do zrobienia:
To wczuć się w jedność waszego Ja Jestem.

/mówi Adamus/

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz