poniedziałek, 29 maja 2017

Co to jest Drzewo Życia?

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

Dla mnie wcześniej to była Mandala rozrastająca się od środka,
Podobnie jak i drzewo od korzenia do czubka korony wzrostu.

Odzwierciedlało się to w wszystkim co rośnie i przyrasta,
Przez podział komórek fraktalnie podobnie ja my z zygoty.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

To drzewo Adamusa reprezentuje sensualność, na którą się otwieramy. 
Samo w sobie jest piękne. Wykonane jest z naturalnych materiałów. 

Wszystko w nim jest naturalne. Reprezentuje przyrodę. Adamus:
Wiecie, mówi się często o Drzewie Życia. Co to jest Drzewo Życia? 
Dla mnie jest to Drzewo Zmysłów, otwieranie się waszych zmysłów. 

Tutaj widzicie wizualne jego piękno, ale ja was proszę, 
Żebyście przez chwilę poczuli jego energię - mówi Adamus

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

'Kryształy osadziły się w Ziemi. Prawdę mówiąc, 
rdzeń Ziemi nie jest masą gorącej, roztopionej lawy. 
Jest ogromnym kryształem, który stanowi ważną część planety 
ze względu na to, że kryształ reprezentuje klarowność. 
Kryształ jest symbolem Christosa bądź Chrystusa. 
Nie Jeszuy Chrystusa, ale Chrystusowej świadomości 
albo świadomości zjednoczonej z Chrystusem w każdym z was

Adamus

 Tak to właśnie podejrzewałem od dawna,
Że układ węglowy to tylko prototyp białka.
Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.

To, że za pomocą serca ciało węglowe stanie się krystaliczne, 
Tak jak w Deepak Chopra & Madonna - My Burning Heart.


Moje serce płonie, a i zarazem płynie tak jak fala wysoko,
Napędzane pasją i emocjami życia jak tylko można daleko.

Otoczony dziwnymi obcymi, ale wolny jak swobodny wiatr,
Mimo toksycznych nieczułych związków niby jakiejś miłości.

Tańczę jak ten swobodny wiatr,
Ale tak za zamkniętymi oczami,
Widzę piękno świata i cuda natury.

Ja tu jestem, ale pytanie gdzie i w kim?



Teraz posłuchaj mnie bo ja służę tobie, a wcześniej cię zrodziłam,
Jestem kwiatem na łące, księżycem na niebie i rzeką która płynie.

Jestem twoim snem i marzeniem, jak chodzisz po mnie w lesie,
Kiedy wciągasz mnie jako powietrze, stąpasz po mnie jako ziemi.

To mój świat Macierzy świata, a ty w nim jesteś gościem,
A więc służę ci w wszystkim, czego pragniesz i marzysz.

Wyszedłeś z mojego łona jako moje dziecko,
I wrócisz do siebie zostawiając mi swoje ciało.

Gaja

Zdjęcie użytkownika Max Artecki.




KIEDY WSZYSCY LUDZIE ODKRYJĄ, ŻE SĄ OBLICZAMI WIECZNOŚCI, 
UOSOBIONYMI BOGAMI W CIELE (co niewątpliwie musi się stać)
 I UCIELEŚNIĄ SWOJEGO DUCHA 
- PRZENIOSĄ GO I ZJEDNOCZĄ Z CIAŁEM NA PŁASZCZYŹNIE DOŚWIADCZANIA - NASTĄPI CAŁKOWICIE NOWY ROZDZIAŁ
 - społeczeństwo nieśmiertelnych, samoświadomych istot.

Serafinek




Cóż mam ja odpowiedzieć na taką deklarację miłości?
Jedynie szacunkiem do natury, po której chodząc żyję.

Do wszystkich kobiet, które spotkałem na życia drodze,
Są one przecież różnym odbiciem Gai i do niej szacunku.

Kto nie szanuje kobiet Macierzy, to nie szanuje natury Gai,
Nie jest godzien by żyć spokojnie, kochać i być kochanym.

Zdjęcie użytkownika Wieslaw Matuch.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz